In de jaren '70 waren de eerste races motorcross voor het Italiaanse kampioenschap, hier deed Giorgio Gianello aan mee als jonge crosser. In deze jaren begon ook zijn interesse in het monteursvak. In de jaren '80 kwam de droom van Giorgio uit, hij startte Arrow Special Parts. Een bedrijf dat uitlaten maakte voor het beste vermogen. Daarnaast maakte ze verschillende accessoires voor off road motoren. De onderdelen werden mede ontwikkeld door 125cc wereldkampioen Michele Rinaldi.
Na een aantal seizoenen bereikte Arrow haar eerste wereldkampioenschap met de Belgische rijder Jobé, die werd kampioen in de 500cc klasse. Snel hierna kwamen de viertakt motoren uit en de producten van Arrow werden getest in de Dakar rally, waar Cdi Orioli kampioen werd met Arrow in 1988.
Arrow heeft met zijn uitlaten en accessoires nu ruim 40 wereldtitels achter hun naam staan. Hedendaags produceren ze uitlaten voor scooters, wegmotoren, race bikes en crossmotoren.
De uitlaten van Arrow voor crossmotoren zijn een knap stukje technologie. Een goede aftermarket uitlaat die gemakkelijk te monteren is op jouw crossmotor. De uitlaten zijn beschikbaar voor Aprillia, Honda, Husqvarna, Ktm en Yamaha. De uitlaat is gemaakt van titanium, wat staat voor een sterke maar lichte metaalsoort. Daarnaast zit er een carbon eindkap op de demper, wat een mooie look geeft aan jouw motor.
De titanium uitlaat van Arrow voldoet aan de algemene geluidseisen, waardoor je zonder problemen door de geluidskeuring komt als de demper in orde is.